Back to All Events

Ti 13.11. MiB After Work: Vaikuttajamarkkinointi

Miten saada tehot irti tubettajamarkkinoinnista 15-35v kohderyhmässä?

Tule kuulemaan uunituoreet tutkimustulokset tulikuuman aiheen, Suomituben vaikuttavuudesta markkinoinnissa! Luvassa myös konkreettisia esimerkkejä. Tony Stepanow, luovan myynnin johtaja Suomen johtavasta luovasta vaikuttajamarkkinointitoimistosta Troot Networkista vastaa mm. seuraaviin kysymyksiin:
-Mitkä mediat ovat nuorille aikuisille tärkeimpiä juuri nyt?
-Miten katsojat suhtautuvat kaupallisiin kumppanuuksiin YouTubessa?
-Millainen vaikutus Tuben kumppanuuksilla on ostopäätöksiin?
-Millaiset kaupalliset yhteistyöt vetoavat katsojiin parhaiten?

Jos haluat olla ajan hermolla, et halua missata tätä!
Paikka: Helsinki
Hinta: Maksuton
Lapset: Tervetulleita!

Mukaan mahtuu  20 äitiä lapsineen sekä 30 äitiä jotka saapuvat yksin. Ilmoittautumislinkki tapahtumaan lähetetään sähköpostitse tiistaina 6.11. klo 10.