MiBille uusi tapahtumakalenteri 29.3. alkaen

uusi-tapahtumakalenteri.png

MiBin tapahtumatarjonnan selaaminen ja tapahtumiin ilmoittautuminen helpottuu maanantaina 29. maaliskuuta, kun julkaisemme uuden tapahtumakalenterin.

Uusi tapahtumakalenteri julkaistaan maanantaina klo 10. Tapahtumakalenterista löytyy jatkossa kaikki MiBin tarjoamat tapahtumat, niin vain jäsenille tarkoitetut kuin avoimesti kaikille kiinnostuneille suunnatut. Tapahtumiin pääsee myös ilmoittautumaan helposti parilla klikkauksella.

Jäsentapahtumiin ilmoittautuessa
tarvitaan jäsennumero

Julkisen kalenterin myötä jäsenpalveluna tarjottaviin vain jäsenille suunnattuihin tapahtumiin ilmoittautuessa tarvitaan jatkossa jäsennumero. Jäsennumero on lähetetty kaikille yhdistyksen jäsenille sähköpostitse 18. maaliskuuta lähetetyn tiedotteen mukana. Jäsennumeron löytää jatkossa myös kaikista jäsenten kuukausittaisista uutiskirjeistä, sekä tapahtumien koontikutsuista, tapahtumakutsuista ja jäsenrekisteristämme Membookista.

Tule mukaan!

Mikäli haluat nauttia MiBin kattavasta tapahtumatarjonnasta kokonaisvaltaisesti, liity mukaan jäseneksi jo tänään.

Mikäli sinulla on kysyttävää jäsenpalveluista tai jäsennnumerostasi, voit myös tarvittaessa ottaa yhteyttä jäsenhallintoon osoitteella info(at)mib.fi.

Mothers in Business on järjestö äideille, jotka ovat kiinnostuneita urastaan. Järjestämme vuosittain satoja tapahtumia, jotka kehittävät ammatillista osaamista ja lisäävät hyvinvointia. Yli neljän tuhannen MiB-äidin joukko takaa vertaistuen ja arvokkaiden verkostojen kasvamisen. Liity jo tänään - rakkaudesta uraan ja perheeseen.

MiBin kumppani tapahtumahallinnossa on Lyyti oy, joka on myös tuottanut uuden tapahtumakalenterimme. Lyyti on monipuolinen ja kattava tapahtumanhallintajärjestelmä, jonka avulla voi toteuttaa live-, online- ja hybriditapahtumat.